Schimbă limba:
E-mail:

Parolă:

Întrebări frecvente

Achizitionarea biletelor
Cum va aparea tranzactia pe extrasul de cont ?
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele PlatiOnline sau OnlinePay.
Cum intru in posesia biletului ?
Biletele se pot ridica numai de la sediul firmei, Str. Theodor Burada nr 1, Autogara Sud (vis-a-vis de peronul 5), Constanta, Romania. In cazul platii cu cardul, veti primi un voucher pe care trebuie sa-l aratati pentru a putea primi biletul. Voucherul poate fi gasit in sectiunea Contul meu.
Pot anula/modifica biletul ?
Da, orice schimbare (anulare bilet, schimbare data sau locul ocupat) se face cu minim 6 ore inainte de ora plecarii.
In ce conditii pot recupera banii in cazul anularii biletului ?
Banii vor fi restituiti in termen de 10 zile de la data anularii. In cazul platii cu cardul, daca tranzactia a fost incasata, din suma totala va fi retinut comisionul PlatiOnline.
In conditia in care anularea se face cu mai putin de 6 ore de la ora plecarii, banii nu mai pot fi restituiti.
*Biletul dus-intors este valabil 3 luni. In datele de sarbatoare nationala in Romania si Turcia nu se efectueaza curse.